hemma i Køpenhamn!!!

eller hemma o hemma, køpenhamn kommer vara mitt hem dessa dagar!!!  :)
efter en 12 timmar flygførsening landade jag antligen på sturup... det va den længsta dagen i mitt liv, 12 timmars arbete non stopp med att underhålla gæsterna på ett hotell i larnaca... tur va tog alla gæsterna det bra och team cypern jobbade på bættre an någonsin....  :) vi e bæst!!! haha

men nu e jag i alla fall i køpenhamn hos min underbara jeppe :) æntligen!!!!! kænns precis så som jag hade hoppats på o jag kommer ha några mysiga 3 dagar!!!!! <3
men lugn, familj o vænner, jag kommer ha en dag øver till er också!!!

en længre uppdatering kommer snart!

Linnea, saknar dig riktigt mycket...
pussis see ya later!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

saknar dig med! Hur har du det hemma nu? Riktigt tråkigt att jag hann träffa dig innan jag åkte.. Skriv ett långt mail och berätta lite om allt när du hinner, och hälsa Jeppe (även om jag aldrig har träffat honom) :P puss på dig!!

2009-09-30 @ 00:29:32
URL: http://bjuvang.blogg.se/
Postat av: Alexander

team cypern.. låter gulligt ;) drick nu en riktigt dansk kall öl oxå när du ändå e där och myser :) ha de fint gumman

2009-10-01 @ 18:11:50
Postat av: cissi

oh va mys de låter!

ja vill se massa bilder från oman nu!!!

pusss på dej o klaris

2009-10-02 @ 17:24:15
URL: http://lolitas.webblogg.se/
Postat av: cissi

du är för dålig på att uppdatera oss här hemma lolloo :)

2009-10-06 @ 16:16:04
URL: http://lolitas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: