studier på Nya Zeeland - dreams??

Den senaste tiden har jag drömt väldigt konstiga drömmar som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka.
Vid tre tillfällen har jag drömt drömmar som tyder på att jag misslyckas med allt jag gör.

Min första dröm var att jag var upp över öronen förälskad och skulle gifta mig med denna kille, som visade sig vara en kille från högstadiet som jag ALDRIG skulle få för mig att vara tillsammans med. Varför skulle jag gifta mig med honom i första hand? Väl på dagen vi skulle ge våra löften så överger han mig på altaret.... aaaaahhhbhhh varför drömmer jag att jag bli dumpad på min bröllopsdag?


Min andra dröm var att jag blev underkänd i alla mina examensarbeten, vilket ledde till att jag inte blev godkänd i mina ämnen och var tvungen att gå om hela året och även betala ännu en terminsavgift..... Denna drömmen kan jag förstå på ett sätt eftersom jag har riktigt många arbeten som ska vara klara nu inom en snar framtid...


Min tredje dröm som jag hade inatt var att jag var tillbaka i Oman som destinations chef, men jag hade de mest värdelösa guider som inte ens kunde hålla i en mikrofon och ta hand om missnöjda gäster. vilket jag fick skulden för och solresor var tvungen att sparka mig för att jag inte kunde klara av att styra i destinationen och hålla koll på mina guider. Gästerna var även så missnöjda med guiderna att de skickade reklamationer efter reklamationer och de fick alla sina pengar tillbaka som sedan jag var tvungen att betala tillbaka till solresor.....



vad betyder dessa drömmar? och vad ska jag drömma inatt? vågar jag gå och lägga mig?
:(


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Westerlund

HA HA HA...Du får bli kröniker o skriva i tidningar istället. för det passar dig. Att du blev dummpad på ditt bröllop,betyder att du ska skippa killar o läsa,ha ha bra va?

Och den tredje drömmen ,kommer du att bli en jätteduktig chef som gör solresor till storsäljare,så det var bra drömmar!

.

Jag kan berätta min underliga dröm härom natten. Maggan stod o klippte på en salong två skitsnygga killar,och jag kom in o maggan sa då kan du klippa han här,han är polis, okej sa jag,sedan bjöd han ut mig på restaurang,och jag var så stolt att sitta där med en skitsnygg karl. Tänk lilla jag där. Men ialla fall så satt hans fru några bord längre bort,o det tog skruv utav HELVETE,o plösligt var alla i syjuntan där o skällde på mig.Så jag bara sprang därifrån med andan i halsen.Fy fan vad rädd jag var när jag vakna! Sedan titta jag på Lennart som sov så sött,och tänkte tur att det var en dröm!!

Vad tror du om den drömmen?



Kram B-M PS! sov sött!



2011-03-31 @ 19:05:49
Postat av: Britt-Marie Westerlund

HA HA HA...Du får bli kröniker o skriva i tidningar istället. för det passar dig. Att du blev dummpad på ditt bröllop,betyder att du ska skippa killar o läsa,ha ha bra va?

Och den tredje drömmen ,kommer du att bli en jätteduktig chef som gör solresor till storsäljare,så det var bra drömmar!

.

Jag kan berätta min underliga dröm härom natten. Maggan stod o klippte på en salong två skitsnygga killar,och jag kom in o maggan sa då kan du klippa han här,han är polis, okej sa jag,sedan bjöd han ut mig på restaurang,och jag var så stolt att sitta där med en skitsnygg karl. Tänk lilla jag där. Men ialla fall så satt hans fru några bord längre bort,o det tog skruv utav HELVETE,o plösligt var alla i syjuntan där o skällde på mig.Så jag bara sprang därifrån med andan i halsen.Fy fan vad rädd jag var när jag vakna! Sedan titta jag på Lennart som sov så sött,och tänkte tur att det var en dröm!!

Vad tror du om den drömmen?



Kram B-M PS! sov sött!



2011-03-31 @ 19:07:29
Postat av: Britt-Marie Westerlund

HA HA HA...Du får bli kröniker o skriva i tidningar istället. för det passar dig. Att du blev dummpad på ditt bröllop,betyder att du ska skippa killar o läsa,ha ha bra va?

Och den tredje drömmen ,kommer du att bli en jätteduktig chef som gör solresor till storsäljare,så det var bra drömmar!

.

Jag kan berätta min underliga dröm härom natten. Maggan stod o klippte på en salong två skitsnygga killar,och jag kom in o maggan sa då kan du klippa han här,han är polis, okej sa jag,sedan bjöd han ut mig på restaurang,och jag var så stolt att sitta där med en skitsnygg karl. Tänk lilla jag där. Men ialla fall så satt hans fru några bord längre bort,o det tog skruv utav HELVETE,o plösligt var alla i syjuntan där o skällde på mig.Så jag bara sprang därifrån med andan i halsen.Fy fan vad rädd jag var när jag vakna! Sedan titta jag på Lennart som sov så sött,och tänkte tur att det var en dröm!!

Vad tror du om den drömmen?



Kram B-M PS! sov sött!



2011-03-31 @ 19:07:53
Postat av: Britt-Marie Westerlund

2011-03-31 @ 19:09:17
Postat av: mamma

Hej Louise: När Sylvia på jobbet läser det här,så kan hon säkert tyda dina och B-M drömmar.Men jag tror att din hjärna kör på hög varv,nu när du ska få besök,du förväntar dig så mycket av livet ,du är i den åldern mellan 20-30 när allt ska hända tror man!!! ta det lungt, tänk efter ,livet leker ju för dig,tänk så många som skulle vilja vara där du är nu,Kram Puss mamma/pappa

2011-03-31 @ 21:55:37
Postat av: Alexander

Ja det där med drömmar e svårt gumman. meningen med drömmar e ju igentligen att man ska drömma om något som man aldrig kan få eller uppnå. e ju därför det heter dröm hus,bil. men men ibland slinker det ju in lite bröllop och dyligt trams. e väll bara att stå ut med det antar jag :/ gillar skylten fresten :) funderar på att sätta upp nått liknande på garageporten ;) puss på nosen

2011-04-03 @ 06:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: